March 4, 2012

Kekacauan Melanda...

Assalamualaikum......

mcm slalu...dono how to start writing (bila dh start xreti nk stop! ^^ )... kekacauan melanda..yup! sgt terganggu skrg..jiwa xtenang yg amat (sbb dosa byk jugak nie) ..kawan..teman..sahabat..apa takfsiran anda utk tiga perkataan nie ea? adakah kita tentukan dia sgb kawan..teman..sahabat.. berdasarkan minat yg sama?? lama mana hubungan itu terjalin?? or anything else? 

me myself dono which characteristic i choose to determine in which category she is..but as what i always thought was she is my besfren ever! i expect that someone yg digelar bff or sahabat ini pasti nya akan sentiasa berada dgn kita xkira waktu..susah n senang kan..or am i wrong?

dalam hidup pasti ada pasang surutnye kan..kejap2 kita hepi..kejap2 ada ujian yg melanda..saat nie setelah memohon pada Sang Pencipta, pasti kita juga mahu dorongan ataupun kata2 semangat daripada seseorg yg dipercayai...adakah saat ini juga dijadikan criteria bagi menentukan sama ada dia adalah kawan..teman..sahabat??

p/s: post kali nie agak tergantung sbb kekacauan yg truk melanda sehinggakan xtahu apa motif tindakan yg dilakukan dan dimana perlu dihentikan.....

No comments:

Post a Comment